تبليغات در ايران
موضوعات پيرامون حوزه تبليغات

نور آفتاب موجب رشد و نمو تمام موجودات زمين مي‌شود. اما اگر به كمك يك كرم ضد آفتاب مناسب از پوست در برابر اشعه‌هاي مضر آن محافظت نكنيم، اين سلول هاي سرطاني هستند كه فرصت رشد را در بدنمان پيدا مي‌كنند.
اين روزها الزام استفاده از كرم ضد آفتاب بر كسي پوشيده نيست. اما شايد سوال اساسي اين است كه چرا پزشكان و متخصصين پوست تا اين حد به استفاده از كرم ضد آفتاب تاكيد دارند؟
تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد تا با كرم ضد آفتاب بيشتر آشنا شده و انواع آن را بشناسيد تا در زمان خريد كرم ضد آفتاب ، در انتخاب محصول مناسب دچار مشكل نشويد.
چرا به كرم ضد آفتاب نياز داريم؟
به طور معمول تمام انسان‌ها در طول روز حداقل يك بار از درب منزل خود خارج مي‌شوند. پس مي توان گفت كه قرار گرفتن در برابر تابش نور خورشيد، امري اجتناب ناپذير است. از سوي ديگر نور خورشيد همراه با تمام فوايد خود، حاوي دو اشعه مضر فرابنفش است كه آن‌ها را با نام‌هاي اشعه UVA و UVB مي‌شناسيم. اين دو نوع اشعه در صورت عبور از پوست انسان خساراتي چبرن ناپذير را برجاي مي‌گذارند. شايد اين جملات ترسناك به نظر برسند (كه البته همين طور هم هست)، اما براي پيشگيري از اين مشكل راه حلي بسيار ساده وجود دارد!
" كرم ضد آفتاب مناسب با پوست "
با انتخاب كرم ضد آفتاب مناسب، شما در حقيقت يك سد دفاعي بين پوست خود و اشعه مضر آفتاب ايجاد مي‌كنيد. اما براي ايجاد اين سپر دفاعي براي پوستتان بايد ابتدا با بهترين كرم ضد آفتاب آشنا شويد.
بهترين كرم ضد آفتاب داراي چه ويژگي‌هايي است؟
براي انتخاب بهترين كرم ضد آفتاب بايد به چند نكته و ويژگي دقت كنيد.
فاكتور محافظتي يا همان SPF : حتما در زمان خريد كرم ضد آفتاب به عدد نوشته شده مقابل SPF آن دقت كنيد. اين عدد نشانگر دو موضوع بسيار مهم است. مدت زمان محافظت و ميزان محافظت از پوست. به طور مثال كرم ضد آفتاب با SPF30 از پوست شما در برابر آفتاب به مدت 300 دقيقه محافظت مي‌كند و همچنين از ورود 97 درصد امواج مضر آفتاب به پوست جلوگيري مي‌كند. پس اگر پوست حساسي داريد، بهتر است از كرم ضد آفتاب با SPF هاي بالاي 50 استفاده كنيد.
نوع پوست : مانند تمام محصولات پوستي، دقت به تناسب كرم ضد آفتاب و نوع پوستتان از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. براي مثال پوست‌هاي چرب اگر از كرم ضد آفتاب روغني استفاده كنند، علاوه بر احساسي ناخوشايند، باعث چرب شدن پوست خود شده و موجب بروز جوش و بسته شدن منافذ پوستي مي‌شوند.
ويژگيBraodspectrum : مي توان ادعا كرد كه بهترين كرم ضد آفتاب موجود در بازار، آن كرم‌هايي هستند كه داراي ويژگي Broadspectrum هستند. اين ويژگي نشان از خاصيت حفاطتي كرم در برابر طيف گسترده اي از اشعه هاي مضر آفتاب(UVA،UVB و UVC) دارد.
تركيبات سازنده : در كنار تمام موارد گفته شده، خوب است در زمان خريد كرم ضدآفتاب، به تركيبات سازنده آن دقت كنيد. هرچقدر اين تركيبات طبيعي تر باشند، تضميني محكم تر بر حفظ سلامت پوست شما خواهند بود.
و در انتها اين نكته طلايي را به خاطر داشته باشيد كه برترين كرم‌هاي ضد آفتاب در دنيا، نياز به تمديد دارند. پس بهتر است كه هر دو ساعت، كرم ضد آفتاب خود را تمديد كنيد.
حال كه با ويژگي هاي يك كرم ضد آفتاب مناسب آشنا شديد، مي توانيد به راحتي محصول مورد نظر خود را از ميان برندهاي برتر ايراني و خارجي انتخاب كنيد. كارشناسان ما در فروشگاه اينترنتي روژه آماده همراهي و كمك به شما در اين مسير هستند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۳:۴۸ ] [ مصطفي ] [ نظرات (0) ]

در ماركت تبليغات ايران فضا براي فعاليت شركت‌هاي بزرگ و كوچك بسيار فراهم است. در اين مقاله به معرفي اجمالي از يك شركت تبليغاتي مي‌پردازيم و به تشريح زمينه‌هاي فعاليت اين شركت‌هاي تبليغاتي خواهيم پرداخت.
يكي از عمده ترين بازارهاي تبليغاتي كشور بازار تبليغات محيطي است. در اين حوزه شركت‌هاي بزرگ و كوچك بسياري به فعاليت مي‌پردازند و براي حضور در اين بخش بازار نياز به صرف سرمايه زياد است. ابزارهاي مختلفي در فضاي تبليغات محيطي مورد استفاده هستند كه اين ابزارها عبارتند از:
بيلبورد
عرشه پل
استرابورد
فضاي محيطي شهر كه محل تردد ساكنين هر شهري است فرصتي مناسب است تا ضمن حضور هر برند به مخاطبين ساكنين آن شهر مي‌تواند برند خود را معرفي كند.
معرفي برند و محصولات آن برند همواره يكي از مهم‌ترين و پر اهميت ترين موضوعات در بخش برندسازي و تبليغات بوده است. ما هر روزه در معرض تعداد بسيار زيادي از اين تبليغات هستيم در ابعاد مختلف از بيلبورد گرفته تا استرابورد و عرشه پل همه اين تبليغات يك هدف را دنبال مي‌كنند و آن معرفي و برندسازي براي محصولات خاصي است.
نقش شركت‌هاي تبليغاتي در اين ميان بسيار پر اهميت است زيرا در اين ميان مي‌توان به اين صورت عنوان كرد كه از ايده اوليه طرح تا نهايي شدن و اكران آن طرح تبليغاتي تماما بر عهده‌ي شركت‌هاي تبليغاتي است.
اين روند كه آن را بست به اندازه و گستردگي آن مي‌توان يك كمپين محيطي ناميد فرآيند مشخصي را دنبال مي‌كند.
در درجه اول طراحي اينكه چه تابلو‌هايي و چرا ميبايست در اين كمپين استفاده شوند خود يكي از اصلي ترين بخش‌هاي هر كمپيني است. مورد دوم طراحي و كانسپت طراحي كمپين بسته به هدف و جامعه هدف آن كمپين است. كمپين‌هاي تبليغاتي معمولا به دنبال جذب مخاطباني خاص و متناسب با برند خودشان هستند كه اين موارد خود به مي‌تواند تفاوت ميان يك بيلبورد يا استرابورد شمال تا جنوب شهر را مشخص سازد.
طرح‌هايي كه متناسب با هر كمپين اجرايي مي‌شوند را مي‌توان به ريز فعاليت‌هاي يك شركت تبليغاتي تقسيم بندي كرد كه از آن جمله به عكاسي صنعتي ، طراحي لوگو اشاره كرد.
تمام مواردي كه عنوان شد همگي براي يك كمپين محيطي قابل پياده سازي و اجرا هستند و چنانچه يك برند در نظر داشته باشد كه يك كمپين فضاي ديجيتال را راه اندازي كند مي‌تواند تمامي مراحل مطرح شده فوق را به در فضاي آنلاين پياده سازي كند.
كمپين‌هاي فضاي مجازي موارد بسيار مختلف و متنوعي را شامل مي‌شوند و شايد بتوان گفت بسيار پيچيده‌تر اما با كيفيت تر از كمپين‌هاي فضاي محيطي عمل مي‌كنند. البته قدري شايد اين صحبت جانبدارانه باشد به جهت نتايج بسيار ارزشمندتري كه اين فضا براي برندها شخص خود من كسب كرده‌ام. يكي از مهم‌ترين بخش ها و رسانه‌هاي اجتماعي كه امروز با آنها بسيار سر و كار داريم اينستاگرام است. اينستاگرام به واسطه جمعيت ۳۰ ميليوني از مخاطبين كه در خود جاي داده است امروزه يكي از مهم‌ترين و پر استفاده ترين شبكه‌هاي اجتماعي در بين مخاطبين است.
اينستاگرام امروزه در نقش فضاي محيطي عمل مي‌كند چرا كه به دليل زمان زيادي كه مردم در اين شبكه‌هاي اجتماعي صرف مي‌كنند بستري مناسب در جهت ارائه محتوا و تبليغات در فضاي اينستاگرام است. از مهم‌ترين فعاليت‌هايي كه بسياري از شركت‌هاي تبليغاتي امروزه در حال اجراي آن هستند مديريت اينستاگرام است.
مديريت اينستاگرام امروزه يكي از پر رونق‌ترين موضوعات و سر فصل‌هاي فعاليت شركت‌هاي تبليغاتي است.
به طور كلي اگر بخواهيم نتيجه‌گيري داشته باشيم از اينكه در شركت‌هاي تبليغاتي چه مي‌گذرد مي‌توانيم اينگونه عنوان كنيم كه مجموعه‌اي از فعاليت‌ها در خصوص رفع نيازها در طراحي و برندسازي شركت‌ها مي‌تواند يك موضوع فعاليت بسيار جذاب و پر سود براي شركت ها و آژانس‌هاي تبليغاتي باشد. چرا كه شركت‌هاي تبليغاتي ميباست بر اساس نيازها و فرصت‌هاي جديد جامعه به ارائه خدمات بپردازند.
فرصت‌هاي تبليغاتي در بازار تبليغات بسيار زياد و پر تكرار هستند چرا كه بازار امروز ايران تنها مختص به برندهاي با كيفيت و ارزشمند است و جايي براي برندهايي كه بدون تبليغاتي قصد رشد دارند نمي‌گذارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۱۶:۴۳ ] [ مصطفي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 0
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب